برای بوی بد خودرو چکار کنیم ؟


برای بوی بد خودرو چکار کنیم ؟

 

اینکه چرا خودروی سواری ما بوی بد را به خود میگیرد و موارد متعددی این مهم را سبب می شوند که میتوان به سیگار ،دور ریختنی میوه ها و دیگر خوراکی ها اشاره کرد . این را هم باید گفت در فصل های مختلفی این اتفاق می افتد اما باید گفت در تابستان بیشتر این بوها راننده و مسافران را اذیت میکند به علت گرمای هوا این موارد افزایش پیدا میکنند و موجب ناراحتی می شود.

✦✦✦✦

در این جا ما شما را با چند روش آشنا می کنیم تا بتوانید از شر بوی بد خودروی خود خلاص شوید . با اتوکلینیک فورکی همراه باشید 

✦✦✦✦

1- خوشبوکننده های متنوع

قطعا با این روش آشنایی دارید و این روش یکی از متداول ترین روش های رفع بوی بد خودرو می باشد. همانطوری که میدانید در بازار مقدار قابل توجهی از خوشبو کننده ها همراه با انواع رایحه ها ی مختلف وجود دارد که بسته به انتخاب شما میتواند بوی بد خودروی شما را از بین ببرد. از رایحه ی میوه های متنوع تا گلهای خوشبو و همینطور رایحه های شیمیایی دیگر نیز میاتوانید استفاده کنید

 

2- تمیز کردن زیرپایی یا کفی صندلی های خودرو

یکی دیگر از مواردی که کاربرد دارد در از بین بردن بوی بد ماشین، تمیز کردن زیرپایی های ماشین می باشد که به دلیل اینکه میتواند زباله و آشغال زیادی را به خود جذب کند، بوی بد را نیز افزایش می دهد . پس برای اینکه از این مورد خلاص شوید ، حتی اگر به کارواش مراجعه نمیکنید برای تمیزی این زیرپایی ها، حتما خودتان در تمیزی آنها بکوشید.

 

3- استفاده از قهوه

برای اینکه بوی بد را از خودروی خود پاک کنید می توانید از قهوه استفاده کنید، قهوه یکی از بهترین خوراکی هایی است که از بین برنده بوی بد می باشد، حتی در بعضی از فروشگاه های عطر و ادکلن نیز از این ماده برای رفرش کردن بینی استفاده میکنند تا بتوانید رایحه ها را از هم تشخیص دهید .

 

4- واکس و استفاده آن در خودرو

از موارد دیگری که می شود در از بین بردن بوی بد خودرو استفاده کرد واکس می باشد، این ماده علاوه بر اینکه از داشبورد و خودروی شما را براق می کند ، خاصیت ضد عفونی کننده داشته و به دلیل مواد شیمیایی که در خود دارد از بوی بد چلوگیری میکند.

 

5- جوش شیرین استفاده کنید

 جوش شیرین یکی دیگر از عواملی است که می تواند شما در از بین بردن بوی بد ماشین کمک کند ، به این صورت که در صورت وجود بوی بد در ماشین می توانید کمی جوش شیرین روی کف صندلی ها ریخته تا بوی بد ماشین از بین برود. این هم به دلیل خاصیت جوش شیرین می باشد که بوی نم را از بین ببرد و هر گونه بوی ناخوشایند را نیز در خود حل کند.

 

6- سرکه یه پیشنهاد عالی

مورد سنتی که برای این کار مورد استفاده قرار میگیرد سرکه می باشد ، یعنی محلول سرکه و آب. این ترکیب را می توانید روی قطعات داخلی ماشین اسپری کنید و یا با پارچه ای به این قطعات بزنید تا بری بد از بین برود ، به خاطر داشته باشید زمان انجام این کار حتما شیشه ها را باز بگذارید تا بوی محلول، بوی بد را از بین ببرد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.