مقایسه مگان با آوانته

مقایسه مگان با آوانته

مقایسه مگان با آوانته

بریم سراغ یه نظرسنجی خوب بین دو تا ماشینی که واقعا گل کاستن تو زمان خودشون و حتی الان. مگان و آوانته از خانواده هیوندای که یه کمپانی کره ای محسوب میشه. به نظرتون تو مقابسه با مگکان فرانسوی میتونه موفق باشه و طرفدارای خودشو راضی نگه دارهف بریم ببینیم چطور میشه. مقایسه مگان با آوانته

با تعمیرگاه تخصصی فورکی همراه باشید.

قطعا داریم راجع به یکی از بهترین های وارداتی ایران صحبت میکنیم، مگان محصول کمپانی فرانسوی رنو. از نظر طراحی که باید بگیم چون شکل ساده ای داره خب قاعدتا طرفدار هم زیاد پیدا میکنه، کابین داخلی ساده مثل داشبورد و کنسول و فرمان که با استفاده از جنس پلاستیک عالی و عدم بروز خشک شدگی و ترک طراحی شده. البته تو زمان خودش خیلی گل کرد و کماکان هم به همین منوال داره پیش میره مخصوصا در مقایسه با رقبایی که تو زمان خودش داشت مثل زانتیا، ماکسیما و مزدا 3 که تونست بازار خوبی برای خودش بگیره و خب تو بازار دست دوم هم بهتر عمل کرد نمونش رو تو سطح شهر میتونیم ببینیم. سواری مگان با توجه به نظراتی که داده شده خیلی خوب گزارش شده و تو پستی و بلندی ها عملکرد خوبی رو تو سیستم تعلیق برای شما فراهم میکنه.
از جمله ویژگی های مثبت این خودرو میشه به 2 عدد ایربگ (البته در مدل فول این ماشین 6 ایربگ)، دکمه استارت، سيستم تهويه اتوماتيک، روشن و خاموش شدن اتوماتيک چراغ‌های جلو اشاره کرد

تعمیرگاه رنو

هموتطور که میدونیم کره با داشتن دانش فنی و تخصصی در زمینه طراحی و تولید خودرو حرف زیادی برای گفتن در بازار داره و خب یکی از اونها هم هیوندای آوانته هستش. این خودرو در سال 84 توسط کرمان موتور به بازار ایران معرفی شد و در خط تولید قرار گرفت. خودروی آوانته همون خودروی النتراست اما خب با وجود اینکه خودروی خوبی از لحاظ فنی بود نتونست جایگاه خوبی تو بازار برای خودش داشته باشه و خب بالطبع فروش خوبی هم نداشت. نکته بسیار مثبتی که میتونه برای این خودرو گفت چهار ستاره ایمنی از یوروانکپ هست که تونسته کسب کنه. همینطور میتونیم بگیم سواری خوبی هم داره و داخل کابین راحنی خاصی رو به مسافرین میده و صدای موتور هم داخل کابین نمیاد که از نکات بارز این خودرو هم به حساب میاد.

از ویژگی بارز آوانته میشه به 2 عدد ایربگ، سيستم ضد سرقت (ايموبيلايزر)، شیشه بالابر جلو و عقب برقی،  فرمان هیدرولیک اشاره کرد.

هیوندا آوانته
یه مقایسه کوچیکی انجام دادیم برای این دو خودرو که تو جدول زیر میتونید ببینید. برای بهتر دیده شدن روی عکس کلیک کنید
مقایسه مگان با آوانته

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.