مقایسه مگان با مزدا 3

مقایسه مگان با مزدا 3

مقایسه مگان با مزدا 3

اینبار داریم مگان رو با یکی از هم نسل های خودش و رقبای خودش که مزدا 3 باشه مقایسه میکنیم ، به نظرتون کدومشون بهتر بود، یا کدوم یکی قوی تر بود و تونسته اون یکی رو تو سهم از بازار شکست بده ؟ نظراتتون برامون مهمه. مگان ماشینی از فرانسه و مزدا 3 ماشینی از مهد تکنولوژی ژاپن .مقایسه مگان با مزدا 3

با تعمیرگاه تخصصی فورکی همراه باشید.

قطعا داریم راجع به یکی از بهترین های وارداتی ایران صحبت میکنیم، مگان محصول کمپانی فرانسوی رنو. از نظر طراحی که باید بگیم چون شکل ساده ای داره خب قاعدتا طرفدار هم زیاد پیدا میکنه، کابین داخلی ساده مثل داشبورد و کنسول و فرمان که با استفاده از جنس پلاستیک عالی و عدم بروز خشک شدگی و ترک طراحی شده. البته تو زمان خودش خیلی گل کرد و کماکان هم به همین منوال داره پیش میره مخصوصا در مقایسه با رقبایی که تو زمان خودش داشت مثل زانتیا، ماکسیما و مزدا 3 که تونست بازار خوبی برای خودش بگیره و خب تو بازار دست دوم هم بهتر عمل کرد نمونش رو تو سطح شهر میتونیم ببینیم. سواری مگان با توجه به نظراتی که داده شده خیلی خوب گزارش شده و تو پستی و بلندی ها عملکرد خوبی رو تو سیستم تعلیق برای شما فراهم میکنه.
از جمله ویژگی های مثبت این خودرو میشه به 2 عدد ایربگ (البته در مدل فول این ماشین 6 ایربگ)، دکمه استارت، سيستم تهويه اتوماتيک، روشن و خاموش شدن اتوماتيک چراغ‌های جلو اشاره کرد

تعمیرگاه رنو

مزدا 3 یکی از خودروهایی بود که زمانی که وارد ایران شد ترکوند و تونست مورد استقبال زیادی از مردم قرار بگیره، خب تو سال 1386 وارد ایران شد توسط گروه بهمن هم مونتاژ و تولید شد. یکی از مواردی که تو همون زمان هم باعث شد که این خودرو جذابیت بالایی داشته باشه طراحی این ماشین بود که بسیار جوان پسند بود و همینطور قیمت مناسب اون نسبت به سایر رقبا . نباید از کیفیت ایمنی این خودرو هم چشم پوشی کرد ، تو تست تصادف یورو انکپ که مسئول بررسی کیفیت ایمنی هر خودرو هستش نمره بسیار خوب 4 رو از 5 گرفته که خودش نشون میده این خودرو چقد ایمن طراحی و تولید شده . میشه به بازار دست دوم خوبی هم که مزدا 3 داره توجه کرد . یکی از عیوبی که این مزدا 3 نسبت به مگان داره مصرف سوخت ترکیبیشه که بیشتر از مگان ثبت شده.
از ویژگی بارز مزدا 3 میشه به 6 عدد ایربگ،  قفل مرکزی و ریموت کنترل، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، شیشه‌های بالابر برقی جلو و عقب، آینه‌های برقی به همراه گرمکن اشاره کرد.

مزدا 3
یه مقایسه کوچیکی انجام دادیم برای این دو خودرو که تو جدول زیر میتونید ببینید. برای بهتر دیده شدن روی عکس کلیک کنید
مقایسه مگان با مزدا 3

مگان یا مزدا 3 ؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.