تعمیرگاه ال90

یکی از سدان‌های دوس داشتنی ساخت کمپانی رنو میباشد که در سال 1386 توسط پارس خودرو وارد ایران شد. تندر 90 یا همان ال 90 توسط کنپانی داچیا رومانی طراحی و تولید شد که زیر مجموعه رنو می باشد. این خودرو در ابتدا که وارد ایران شد با استقبال بسیار خوبی رو به رو شد و مشتریان بسیار از این ماشین چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ طراحی استقبال کردند، اما خب صحبت هایی انجام گرفته بود مبنی بر اینکه ال 90 جای پیکان را در بازار ایران بگیرد که به دلیل مشکلات تحریمی و اقتصادی هیچگاه محقق نشد.

در حال حاضر تولید ال 90 در دو کمپانی ایران خودرو و پارس خودرو متوقف شده و تولید آن به صفر رسیده است. ویژگی های مثبتی نیز از لحاظ فنی برای این ماشین در نظر گرفته اند مانند استهلاک پایین ال 90 که در مقایسه با هم رزمان خود در این بازار مانند پژو پارس، رانا و 206 صندوق دار عملکرد بهتری را نشان داده است. همانطوری که میدانید در سه تیپ به بازار ارائه شد، E0، E1، E2 ، که از نظر آپشن تفواتهایی با هم داشتند اما از لحاظ فنی برتری خاصی نسبت به یکدیگر نداشتند. این خودرو هم به صورت جعبه دنده دستی هم به صورت اتومات طراحی و تولید شده است.

تعمیرگاه تخصصی فورکی یکی از بهترین تعمیرگاه های سطح شهر تهران است که تخصصی روی ال 90 و تعمیرات ال 90 کار میکند . این تعمیرگاه با داشتن نیروی متخصص در این امر ، میتواند رضایت خاطر شما را به همراه داشته باشد. تعمیرات ال 90 یکی دیگر از نقاط قوت این تعمیرگاه می باشد ، شاید بتوان گفت برخی اوقات نیز به عنوان تعمیرگاه تخصصی ال 90 یا تعمیرگاه ال 90 نیز شناخته می شود . ال 90 به دلیل مسائل فنی خاصی که دارد نیازمند نیروی تخصصی خاصی نیز می باشد تعمیرات ال 90 نیز بسیار حساس و مهم می باشند به دلیل اینکه اگر کاری اشتباه روی این خودرو انجام شود تمامی ارکان خودرو دچار مشکل شده و اون کارایی لازم را نخواهد داشت .

اگر مورد خاصی در خودروی ال 90 خود مشاهده کردید فقط با ما تماس بگیرید .


تعمیرگاه تخصصی ال90، ارائه ای بی نظیر از تعمیرات خودرو مخصوصا تعمیرات ال 90


بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.