تعمیرگاه تخصصی ال 90

تعمیرگاه تندر 90

مرکز تخصصی تعمیرات تندر 90 (ال 90) تعمیرگاه تخصصی فورکی

میدان رسالت،انتهای خیابان نیروی دریایی، جنب بانک سپه، پلاک 134، چهارمین تعمیرگاه

هر انجه که باید در مورد تعمیرگاه تخصصی ال 90 بدانید 

در تعمیرگاه تخصصی ال نود چه خدماتی ارائه می شود؟ تعمیرکار خودرو ال نود چه ویژگی هایی دارد؟ چرا باید به تعمیرگاه های تخصصی اعتماد کنیم؟

با توجه به اینکه خودروها امروزه با این شرایط اقتصادی دارای ارزش بالایی هستند، نگهداری و مراقبت از آنها دغدغه ای برای دارندگان خودرو شده است، علاوه بر خودروهای لوکس خارجی خودروهای داخلی  نیز دارای ارزش بالایی هستند.

خودرو ال نود نیز یکی از خودروهای داخلی کشور ما است که برای دارندگان خود هم می تواند یک گزینه سرمایه گذاری به شمار رود، بنابراین نگهداری از آن نیز دغدغه افراد شده  است. در این نگهداری، سرویس های دوره ای یکی از مواردی است که هزینه هایی را به همراه دارد، همچنین اگر انجام نشود ممکن است هزینه های زیادی بر اثر مشکلات و اختلالات احتمالی برای خودرو بوجود بیاید.

فقط سرویس های دوره ای نیست، تعمیر یا تعویض قطعاتی که اصل بودن آنها شرط است و اگر این اتفاق نیفتد ممکن است برای خودرو دوباره مشکلاتی رخ دهد. در این مقاله سعی کرده ایم تعمیرگاه های تخصصی ال نود را مورد بررسی قرار دهیم که شما بدانید چرا و به چه تعمیرگاهی می توانید اعتماد کنید.

تعمیرگاه تخصصی فورکی محلی برای انجام کلیه تعمیرات و سرویس های مورد نظر رنو. تعمیرگاه تخصصی ال 90 یا همون تعمیرگاه تخصصی فورکی آماده ارائه کلیه خدمات مورد نظر برای رنو می باشد. با ما در تماس باشید

تعمیرگاه تخصصی ال 90

تعمیرگاه تخصصی ال 90

در تعمیرگاه تخصصی رنو هدف در واقع ارائه خدمات صادقانه و رضایت خاطر مشتریان است که در این شرایط اقتصادی به دنبال بهترین تعمیرگاهی هستند که بتوانند بر وجدان و اخلاق کاری آنها اعتماد کنند.

شرکت های خودرو سازی در سطح جهان از آخرین تکنولوژی های موجود در هرصه ساخت خودرو استفاده می کنند. به همین دلیل مشتریان می بایست برای نگهداری و تعمیر خودروی خود از کارشناسان متخصص در این زمینه بهره گیرند.

از آنجایی که ساخت خودرو با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز دنیا صورت می گیرد، برای نگهداری از آن نیز باید از تخصص بالایی برخوردار باشید، در رابطه با نگهداری صحیح و سرویس های دوره ای خودرو توسط دارندگان خودرو نیاز است که آگاهی لازم، مختصر و مفیدی در این زمینه داشته باشند اما در زمینه های تخصصی به افراد دیگری نیاز پیدا می کنید.

این افراد باید مدارک تخصصی لازم در زمینه انواع خودروها را داشته باشند، در زمینه تخصصی خودرو ال نود نیز بهتر است تعمیرکار، مهارت ها و تخصص لازم را داشته باشید.

در تعمیرگاه تخصصی ال 90، تعمیرکاران و کارشناسان ماهر و با تجربه ای در زمینه تخصصی خودرو ال نود مشغول به فعالیت هستند که در ادامه به ویژگی ها و تخصص آنها را بررسی می کنیم.

خدمات تخصصی تعمیرگاه ال نود

در مورد اینکه خدمات تخصصی تعمیرگاه ال نود چیست باید گفت که سرویس های دوره ای خودرو ال نود یکی از خدمات این تعمیرگاه است که شما برای اطلاع از زمان آن بهتر است از دفتر راهنمای خودرو استفاده کنید یا از یک متخصص راهنمایی بگیرید. در واقع این زمان ها توسط شرکت سازنده تعیین می شود.

مواردی که خدمات سرویس دوره ای را شامل می شوند، مواردی از قبیل بازدید جلوبندی، بازدید چهار چرخ، بازدید مایعات خودرو مانند ضدیخ، روغن موتور و… هستند.

برخی از خدمات تعمیرگاه تخصصی ال نود عبارتند از:

  • شستشوی انژکتورهای ال نود
  • تعویض بلبرینگ چرخ جلو
  • تعمیر جلوبندی ال نود
  • تعویض بلبرینگ
  • تعویض لنت جلو ال۹۰
  • تعویض واتر پمپ
  • تعویض شمع ها و وایرهای ال نود
  • تعویض روغن گیربکس ال۹۰
  • تعمیر گیربکس
  • تعویض لنت عقب
  • تعویض بلبرینگ چرخ عقب
  • تعمیر سرسیلندر
  • تعویض کمک فنر جلو ال نود
  • تعویض کمک فنر عقب ال نود

اگر شما نیز مالک خودرو ال نود هستید می توانید برای انجام خدمات به تعمیرگاه تخصصی ال نود مراجعه کنید و از خدمات ما بهره مند شوید. در صورتی که خدمات مورد نیاز شما در موارد بالا نبود، کافی است با یک تماس از خدمات مورد نیاز خود آگاه و اطلاعات لازم را کسب کنید.

زمان تعویض روغن گیربکس ال نود

برای اطلاع از اینکه زمان تعویض روغن گیربکس اتوماتیک ال نود آگاه شوید و از دو راهکار می توانید کمک بگیرید. یکی از راهکارها، بررسی مقدار کیلومتر طی شده است که با بررسی آن می توانید متوجه شوید که آیا زمان تعویض فرا رسیده است یا خیر.

راهکار دوم که از زمان آن مطلع شوید بررسی ظاهری روغن گیربکس است که از این طریق نیز می توانید زمان تعویض را متوجه شوید. در واقع گیربکس از چهار قسمت مکانیکی، هیدرولیک، برق و کامپیوتر تشکیل می شود که با هماهنگی خاصی با یکدیگر کار می کنند و این هماهنگی باعث راحتی در رانندگی می شود.

در صورتی که زمان تعویض روغن گیربکس به تاخیر بیفتد ممکن است اختلالاتی را برای خودرو بوجود آورد و خسارات و هزینه های زیادی را به همراه داشته باشد.

تعمیرکار ال نود

تخصص یک تعمیرکار ال نود در کنار تعمیرگاه تخصصی ال نود، اهمیت زیادی دارد، اینکه تعمیرکار از تخصص و تجربه بسیار بالایی برخوردار باشد و بتوان به آن اعتماد کرد و قطعات اصل را از او تهیه کرد، نیازمند کسب اطلاعاتی در مورد ویژگی ها است.

برخی از تعمیرکاران ممکن است با وجود داشتن تخصص و مهارت بالایی که دارند، اخلاق و وجدان کاری نداشته باشند و نتوانند اعتماد شما را جلب کنند. امروزه داشتن وجدان کاری و نحوه برخورد مناسب با مشتری اهمیت بسیار بالایی دارد.

برخی از تعمیرکاران ممکن است با تهیه قطعات تقلبی، آسیب های بسیار زیادی به خودرو ال نود شما بزنند که یک تعمیرکار دیگر به سختی بتوانند آنها را برطرف کند. همچنین نحوه برخورد یا نامرتب بودن محیط اطراف برای برخی دارندگان خودرو یکی از مهمترین گزینه های انتخابی تعمیرکار حرفه ای است.

از دیگر ویژگی های بارز یک مکانیک متخصص ال نود داشتن آگاهی از مبانی اولیه سرویس دهی و برنامه ریزی کامل از مراحل فرایند تعمیر برای ارائه به مشتری، است. در این مواقع دارنده خودرو نیاز دارد به تمامی مراحل کار آگاه شود و همچنین انتظار دارد تعمیرکار تمامی مراحل را همراه با هزینه های برآورده شده به صورت شفاف بیان کند.

برخی دیگر از مزایا و ویژگی های تعمیرکار ال نود موارد زیر هستند:

  • رعایت ایمنی و استانداردهای لازم کار
  • استفاده از ابزار تخصصی و تجهیزات صحیح
  • دارای مدارک تخصصی مربوط به خودرو ال نود
  • دارای تجربه و تخصص بسیار زیاد در تعمیرگاه
  • وفادار به قرارداد و وعده تحویل خودرو
  • نگه داشتن قطعات تعویضی جهت نشان دادن به مشتری
  • بررسی کلی قبل از انجام و بعد از اتمام کار

در تعمیرگاه تخصصی ال نود ما نیز تعمیرکارانی مشغول به فعالیت هستند که تمامی ویژگی های یک مکانیک متخصص ال نود را دارند. کافی است برای خدمات مورد نیاز خود با آنها تماس گرفته و یا به صورت حضوری به تعمیرگاه مراجعه کنید و از خدمات آنها بهره مند شوید.

تعمیرکار ال نود

همانطور که متوجه شدید نیاز است که برای نگهداری از خودرو ال نود تخصص بالایی داشته باشید و در این زمینه مکانیک های زیادی هستند که با وجدان کاری بالایی هستند که می توانید علاوه بر بهره مند شدن از خدمات تخصصی آنها، می توانید هزینه ها و زمان خود را صرفه جویی کنید.

تعمیرگاه تخصصی ما دارای کادر مجرب در زمینه تخصصی خودرو ال نود است که شما می توانید در صورت نیاز به خدمات تعمیر تخصصی به تعمیرگاه تخصصی ال نود ما مراجعه کنید و از تمامی خدمات ذکر شده بهره مند شوید. همچنین در صورت نیاز به مشاوره در زمینه زمان سرویس های دوره ای یا تعویض روغن گیربکس آن می توانید با کارشناسان تعمیرگاه تماس برقرار کرده و خدمات را دریافت کنید.