تعمیرگاه تخصصی سیمبل

تعمیرگاه سیمبل

مرکز تخصصی تعمیرات سیمبل در شرق تهران با کادری مجرب و توانمند

میدان رسالت،انتهای خیابان نیروی دریایی، جنب بانک سپه، پلاک 134، چهارمین تعمیرگاه

تعمیرگاه مرکزی سیمبل

چرا باید به  تعمیرگاه تخصصی سیمبل مراجعه کنیم؟ از کجا تعمیرگاه معتبری پیدا کنم؟ خدمات تخصصی تعمیرگاه خودرو سیمبل چیست؟

زمانی که خودرو سیمبل شما دچار مشکلات احتمالی می شود شما به اولین تعمیرگاه نزدیک خود مراجعه می کنید، در صورتی که شما تعمیرگاه را می شناسید و یکی از مشتریان ثابت آنجا هستید مشکلی نیست. اما اگر در خیابان دچار مشکل شده اید کمی دشوار است تعمیرگاه معتبری را نزدیک خود بیاید.

در این مقاله خدمات تخصصی که در تعمیرگاه تخصصی اتوکلینیک فورکی می تواند ارائه دهد را مورد  بررسی قرارداده ایم، شما نیز اگربه دنبال تعمیرگاه معتبر و تخصصی خودرو رنو سیمبل خود هستید، می توانید با مطالعه این مطالب اطلاعات بیشتری را کسب کنید و با بهترین تعمیرگاه تخصصی آشنا شوید.

تعمیرگاه سیمبل اتوکلینیک فورکی 

دارندگان خودرو سیمبل می توانند با مراجعه به تعمیرگاه سیمبل، خودروی خود را به طور تخصصی سرویس یا رفع هر نوع مشکلی را انجام دهند. در تعمیرگاه های رنو، متخصصان به طورحرفه ای خودرو رنو سیمبل را تعمیر می کنند.

این خودرو نیز مانند هر خودرو دیگر اگر در نگهداری آن کوتاهی کنید دچار اختلالاتی می شود که نیازمند تعمیر، تعویض و یا تنظیم دارد. به طور مثال اگر نیاز به تعمیر موتور خودرو رنو سیمبل دارید، با تیم تخصصی تماس برقرار کنید و از آنها راهنمایی و مشاوره لازم را دریافت کنید. اگر نیاز به اعزام نیرو باشد و یا مراجعه شما به تعمیرگاه، این کار در اسرع وقت انجام می شود.

تعمیرکار حرفه ای و با تجربه تعمیرگاه سیمبل، در مرحله اول به بررسی اولیه موتور می پردازد، بعد از به دست آوردن اطلاعات لازم در مورد خودرو و مشکلاتش، به بررسی و محاسبه قیمت می پردازد و با در نظر گرفتن بودجه و نرخ مصوب، قیمت تمام شده را اعلام می کند.

بعد از اینکه در مورد هزینه ها و مراحل کار توافق شد، تعمیرات را آغاز کرده و در پایان به بررسی کل کار می پردازد. حال شاید بخواهید بدانید چه مواردی باعث می شود، موتور خودرو شما دچار مشکلاتی شده و در نهایت به تعمیرات نیاز دارد.

تعمیرات بموقع سیمبل میتواند از آسیب های بعدی جلو گیری کند 

در اینجا باید به نکته ی مهمی اشاره کنیم؛ تعویض دیرهنگام روغن موتور باعث می شود  که روغن کثیف شود و روغن کثیف برای موتور مناسب نیست، باعث ایجاد اختلالات زیادی در موتور خودرو رنو سیمبل می شود. همچنین کار کردن با روغن کم نیز باعث می شود، برخی اجزای موتور مانند یاتاقان ها یا میل لنگ آسیب ببینند. شما می توانید با مراجعه به یک تعمیرگاه تخصصی سیمبل خودرو خود را بررسی و تعمیر کنید.

خدمات تعمیرگاه سیمبل در شرق تهران

سرویس های دروه ای خودرو سیمبل

  • ارائه سرویس های دوره ای که با توجه به زمانبندی اعلام شده توسط سازندگان
  • بازدید فنی رایگان

بررسی کامل و عیب یابی

  • بررسی کامل و عیب یابی با دستگاه
  • رفع دود سیاه از اگزوز
  • بازدید چهار چرخ
  • رفع نشتی روغن از موتور و گیربکس

تعمیر موتور سیمبل

  • تعمیرات سر سلیندر و تعویض واشر سرسلیندر
  • تنظیم موتور خودرو سیمبل
  • تعمیرکلی موتور

تعمیرات جلوبندی سیمبل

  • تعویض لنت و دیسک چرخ
  • رفع ایرادات کامل جلوبندی

تعویض لوازم مصرفی سیمبل

  • تعویض روغن موتور
  • تعویض فیلتر روغن
  • تعویض فیلتر هوا

شستشوی انژکتور

  • شستشوی انژکتورها با دستگاه

برق خودرو و سیستم الکتریکی سیمبل

  • تعمیر سیستم ایرکاندیشن
  • تعمیر یا تعویض شیشه بالابر
  • بررسی و تعمیرکامل استارت و دینام
  • تعمیر و تغییر کامل سیم کشی
  • پخش و باند

سایر موارد...

  • تعویض شمع خودرو سیمبل،
  • بررسی زیر بندی
  • آپاراتی
  • نقاشی و صافکاری سیمبل

زمان سرویس‌های دوره‌ای در کتابچه راهنما توسط شرکت سازنده خودرو سیمبل تعیین می‌شود، ولی شما می توانید با یک تعمیرکار حرفه‌ای از زمان سرویس‌ها برای خودرو خود آگاه شوید.

در صورتی که خدمات موردنظر شما در موارد نام برده نبود، می‌توانید با تعمیرگاه تخصصی سیمبل ارتباط برقرار کنید و مشکل خود را بیان و پس از اینکه بررسی های لازم انجام شد خدمات مورد نیازتان را ارائه می‌دهیم.

تعمیرگاه تخصصی سیمبل در شرق تهران

تعمیرگاه تخصصی سیمبل در شرق تهران

خودرو به دلیل اینکه امروزه به کالای باارزشی تبدیل شده و مدل آن هیچ فرقی نمی کند، اهمیت خاصی برای دارندگان خودرو دارد که چگونه از آن مراقبت کنند. در تعمیرگاه تخصصی سیمبل هدف از خدمت صادقانه و رضایت خاطر مشتریان است.

بنابراین برای اینکه بتوان خدمات صادقانه ای را ارائه داد تعمیرکاران باید مهارت ها  و تخصص های زیادی در رابطه با خودرو سیمبل داشته باشند. داشتن وجدان کاری در کنار تخصص برای یک تعمیرکار خودرو سیمبل اهمیت زیادی دارد.

در تعمیرگاه های تخصصی خودرو سیمبل خدماتی نظیر ارائه سرویس های دوره ای، ارائه قطعات اصل، تعیین قیمتی منصفانه براساس اتحادیه و دیگر مواردی که در ادامه حتما به آن خواهیم پرداخت، ارائه می شود.

جایگزین قطعات اورجینال به جای قطعه قابل تعویض می تواند در کاهش هزینه های جانبی بعد از تعمیرات تاثیر گذار باشد. به عنوان مثال اگر خودرو سیمبل شما نیاز به تعویض روغن گیربکس دارد و در تعمیرگاه به جای استفاده از روغن اصل، از برندهای فیک استفاده شود، در آینده نزدیک خودرو دچار اختلالاتی می شود که نیاز است دوباره به تعمیرگاه مراجعه کنید.

اگر در یک تعمیرگاه تخصصی زیرنظر تعمیرکار ماهر و توانا تعویض را انجام دهید، این اتفاق رخ نخواهد داد با تعویض روغن مرغوب و باکیفیت شما می توانید از برآورد هزینه ها و آسیب های احتمالی جلوگیری کنید.

معرفی خودرو سیمبل

سیمبل یکی از مدل های خودرو رنو است که سال 2012 به بازار جهانی عرضه شد، خودرو سیمبل شباهت های زیادی به تندر 90 دارد، همچنین برخی دلایلی مانند امکانات رفاهی بیشتر، کابین زیبا و جادارتر و گیربکس بهتر، باعث محبوبیت این خودرو در بین مردم شد.

رنو سیمبل دارای موتور ۴ سیلندر  ۱.۶ لیتری و گیربکس ۴ سرعت است. همچنین به دلیل اینکه استهلاک و قیمت پایین نسبت به خودروهای دیگر در ایران دارد، به یکی از پرفروش ترین خودروهای موجود در ایران تبدیل شده است.

در مورد سرویس های دوره ای خودرو سیمبل باید گفت، به دلیل اینکه استهلاک بالایی ندارد،  اکثر افراد فکر می کنند که مشکلی نیست اگر در زمان آن تاخیری بوجود بیاد. اما هشدار می دهیم که در انجام اینکار به هیچ عنوان کوتاهی نکنید، زیرا در آن صورت موجب می شود خودرو سیمبل نیز به یک خودرو پرهزینه و پر از اختلال های احتمالی شود.

به عنوان مثال اگر شما در زمان رانندگی متوجه صدایی تقه شدید، یا اینکه دنده نامناسب بود و به راحتی جا نرفت، مراجعه سریع به یک تعمیرگاه تخصصی رنو ،الزامی و ضروری است. با مراجعه به هنگام به تعمیرگاه شما دیگر نیازی ندارید تعمیرات سنگین و پرهزینه ای را انجام دهید.

در آخر

برای اینکه بتوانید تعمیرگاه تخصصی سیمبل با تعمیرکاران متخصص بیابید، کافی است از راه هایی مانند مراجعه حضوری برای استعلام مدارک تخصصی یا بررسی رضایت مشتریان سابق، اعتبار تعمیرگاه را بسنجید و به تعمیرکار ماهر اعتماد کرده و خودرو خود را به طور تخصصی تعمیر کنید.

برای مشاوره در زمینه سرویس های دوره ای و یا تعمیرات دیگر خودرو سیمبل خود می توانید به تعمیرگاه تخصصی مراجعه و یا تماس برقرار کنید.

ما در تعمیرگاه تخصصی خود سال ها در زمینه تعمیرات تخصصی خودرو توانسته اعتبار و رضایت مشتریان ثابت خود را جلب نموده، شما نیز می توانید با مراجعه برای تعمیر خودرو سیمبل خود، به تعمیرگاه ما اعتماد کرده و از تخصص تعمیرکاران بهره مند شوید.