تعمیرگاه تخصصی مگان

شعار رنو

_

 ” Drive the Change

_

هر ایرانی لایق داشتن یک تعمیرگاه مطمئن و قابل اعتماد شخصی برای خودروی خود می باشد 

تعمیرگاه رنو

سرویس دوره ای مگان

انجام کلیه سرویس دوره ای مگان محصولات مختلف رنو در تعمیرگاه فورکی
سرویس دوره ای رنو مگان

چکاپ کامل مگان

درصورت بروز مشکل فنی ، تمام خودرو مگان چکاپ کامل میشود
چکاپ کامل رنو
تعمیرگاه تخصصی رنو

صافکاری و نقاشی مگان

انجام کلیه امور مربوط به صافکاری و نقاشی مگان در فورکی
صافکاری و نقاشی

تعویض روغن و فیلتر مگان

از خدمات مهم خودرو، نعویض فیلتر و روغن مگان در زمان مناسب می باشد
تعویض روغن و فیلتر

خودروی مگان چندسالی است که وارد بازار کشور شده وصاحبان این خودرو همیشه به دنبال تعمیرگاه مگان هستند تا بتوانند با خیال راحت واسوده تعمیر وسرویس خودروی خود را انجام دهند ونگران مشکلات احتمالی نباشند.

چند تعمیرگاه مگان در شهر تهران وجود دارد وشما بدون نگرانی می توانید به انها مراجعه کنید وخودروی محبوبتان را به انها بسپارید تا اگر دچار هر مشکل جزئی یا کلی شده است برایتان رفع کنند وخودرویی را دریافت کنید که از روز اول سالم ترباشد وبه درستی کار کند ودیگر مجبور نباشید هر چند وقت یک بار به تعمیر گاه مراجعه کنید.

این بسیار نکته ی مهمی است که به یک تعمیرگاه تخصصی مگان حرفه ای مراجعه کنیدتا عیب وایراد خودروی شما را به درستی وبه موقع تشخیص دهند تا مجبور نباشید هزینه بیشتری را متحمل شوید و وقت وزمان تان هم به هدر رود.

تعمیرگاه تخصصی مگان
تعمیرگاه تخصصی مگان

خودروی مگان چندسالی است که وارد بازار کشور شده وصاحبان این خودرو همیشه به دنبال تعمیرگاه مگان هستند تا بتوانند با خیال راحت واسوده تعمیر وسرویس خودروی خود را انجام دهند ونگران مشکلات احتمالی نباشند.

چند تعمیرگاه مگان در شهر تهران وجود دارد وشما بدون نگرانی می توانید به انها مراجعه کنید وخودروی محبوبتان را به انها بسپارید تا اگر دچار هر مشکل جزئی یا کلی شده است برایتان رفع کنند وخودرویی را دریافت کنید که از روز اول سالم ترباشد وبه درستی کار کند ودیگر مجبور نباشید هر چند وقت یک بار به تعمیر گاه مراجعه کنید.

این بسیار نکته ی مهمی است که به یک تعمیرگاه تخصصی مگان حرفه ای مراجعه کنیدتا عیب وایراد خودروی شما را به درستی وبه موقع تشخیص دهند تا مجبور نباشید هزینه بیشتری را متحمل شوید و وقت وزمان تان هم به هدر رود.

معرفی خودرو مگان

قبل از پرداختن به تعمیرگاه تخصصی مگان و خدماتی که در این تعمیرگاه ارائه میشود ابتدا تاریخچه کوتاهی از این خودرو و اطلاعاتی از مدل های مختلف آن را ارائه میدهیم تا بتوانید در زمینه تعمیرات و شناخت بهتر خودرو مگان اطلاعات کافی را داشته باشید.

در سال 1996 گروه خودرو سازی فرانسوی رنو مدل جدید خود را با نام “رنو مگان  ( MEGAN )” به بازار عرضه کرده و جانشین رنو 19 بود. این مدل در 5 نسل ارائه شد ، نسل اول که در سال 1996 ارائه شد براساس نسحه قبلی یعنی رنو 19 تولید و تا حد بسیار زیادی به این مدل شباهت داشت نسل دوم که 2002 بر اساس پلت فرم رنونیسان C طراحی و ساخته شد و در سال 2003 بعنوان خودرو سال اروپا معرفی شد. نسل سوم در سال 2008 و با عنوان رنو فلوئنس روانه بازار شد دارای طراحی منحصربفرد خود بود و توانست در بین مصرف کنندگان علاقمندان زیادی را پیدا کند و رتبه پنج ستاره یورو NCAP را دریافت کرد. نسل چهارم این خودرو در سال 2016 روانه بازار شد .رنو در سال 2021 یک نسخه الکتریکی ، معروف به مگان E-Tech Electric را معرفی کرد که طراحی بیرونی کراس اوور دارد

تعمیرگاه تخصصی مگان

بررسی کامل موتور خودرو مگان

رنو مگان در ایران در دو مدل موتوری مختلف 1.6 و 2.0 لیتری عرضه شده است که قدرت حجم موتوری آنها به ترتیب 115 و 132 اسب بخار و گشتاوری برابر با 151 و 188 نیوتن متر دارد. رنو مگان به دو صورت گیبربکس اتوماتیک و گیربکس دستی در بازار ایران وجود دارد و تعمیرگان مگان فورکی تعمیرات کامل گیربکس اتوماتیک 4 سرعته و گیربکس دستی 5 سرعته را کامل انجام میدهد

تعمیرگاه تخصصی فورکی محلی برای انجام کلیه تعمیرات و سرویس های مورد نظر برلیانس . تعمیرگاه مگان یا همون تعمیرگاه تخصصی فورکی آماده ارائه کلیه خدمات مورد نظر برای برلیانس می باشد. با ما در تماس باشید

تعمیرگاه تخصصی مگان
تعمیرگاه تخصصی مگان
تعمیرگاه تخصصی مگان
تعمیرگاه تخصصی مگان
تعمیرگاه تخصصی مگان
تعمیرگاه تخصصی مگان
تعمیرگاه تخصصی مگان
تعمیرگاه تخصصی مگان
تعمیرگاه تخصصی مگان
تعمیرگاه تخصصی مگان

تعمیرگاه مگان در شرق تهران

تعمیرگاه مگان

تعمیرگاه تخصصی مگان در شرق تهران

برای مردم ایران راحتی و آسایش بسیار حائز اهمیت بوده و به همین دلیل خودرویی را تهیه میکنند که به این راحتی افزوده شود . انواع خودروها چه در ایران چه خارج ایران این امکان را فراهم میکند اما خب بسته به قیمت و خیلی عوامل دیگر این اسایش و راحتی می تواند کم و زیاد شود . خودروی فرانسوی مگان یکی از این خودروها می باشد که هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ طراحی بسیار مورد پسند مشتریان و طرفداران رنو بوده و می باشد.

رنو مگان را مو میتوان یک خودروی اهل فرانسه دانست مه در سال 1995 برای اولین بار به جای خودرویی دیگر معرفی شد. تا به امروز 4 نسل از این خودرو معرفی شده و در دو نسخه بوده که یکی هاچبک بوده و دیگری سدان. نسل دوم این خودرو همان است که در سال 1387 وارد بازار ایران شد و قدرت نمایی خود را آغاز کرد و در بین ایرانیان از محبوبیت بالایی برخوردار شد. این خودرو نه تنها در ایران بلکه در سایر نقاط جهان یکی از بهترین و پرفروش ترین محصولات رنو بود.

اگر مورد خاصی در خودروی مگان خود مشاهده کردید فقط با ما تماس بگیرید .

تعمیرگاه تخصصی موتور مگان

موتور مگان جزئ اصلی خودرو مگان است موتور خودرو از اجزائ مختلفی تشکیل شده است که نیاز به نگهداری و محافظت و سرویس های به موقع دارد ، موتور خودرو از اهمیت ویژه ای برخوردار است بنحوی که با کوچکترین مشکل میتواند خسارات بسیار بالایی هم از لحاظ مالی و هم جانی برای افراد ایجاد کند . در ادامه به بررسی خدماتی که زمینه تعمیر موتور مگان در تعمیرگاه فورکی انجام میشود میپردازیم.

موتور مگان از اجزائ مختلفی تشکیل شده است که هر کدام به تعمیرو نگهداری ، شستشو و یا بعضی وقت ها نیازبه تعویض دارند البته تعدادی از این اجزائ بعنوان لوازم مصرفی محسوب میشوند باید با مرور زمان تعویض شوند تا به سلامت موتور کمک کنند :

  • بلوک سیلندر
  • سیلندر
  • سرسیلندر
  • واشر سرسیلندر
  • بوش سیلندر
  • واتر پمپ
  • پیستون
  • میل‌لنگ
  • کارتر
  • سوپاپ
  • میل سوپاپ یا میل بادامک
  • شمع
  • تسمه تایم
  • فلایویل
  • شاتون
  • فنر سوپاپ
  • رینگ پیستون
  • پمپ روغن
  • توربوشارژ
  • سوپرشارژ
  • موتور استارت

این تعدادی از اجزائ موتور مگان بود که بسیاری از خرابی های موتور شامل این موارد میشود نگهداری از موتور بسیار حائز اهمیت است اما از کجا بدانیم که موتور خودرو دچار نقص شده است اگر چه در تعمیرگاه مگان در شرق تهران عیب یابی را بصورت تخصصی برای شما مشتریان ارائه میدهد اما باز بهتر است که دانش ابتدایی برای بررسی خرابی موتور را بدانید تا در صورت لزوم و اقدام سریع برای جلوگیری از مشکلات بیشترو تعمیرکامل موتور مگان ، با این موارد آشنا شوید:

علائم خرابی موتور مگان

دانش اولیه وسیله نقیله میتواند کمک بسیار شایانی را در زمینه عیب یابی و کمک به رفع ایرادات موتور خودرو کند اما از کجا بدانیم که عیب یا نقص ایجاد شده مربوط به موتور خودرو است ، در ادامه اطلاعات کافی در این زمینه برای شما ارائه میکنیم که بهتر با این موارد آشنا شوید :

روشن شدن چراغ‌های هشدار دهنده

یکی از موارد که در خودور ها مدرن وجود دارد وجود کامپیوتر در خودرو است که به بررسی قسمت های مختلف خودرو می پردازد. درهنگام روشن کردن خودرو تمام چراغ های روی داشبورد همزمان با هم روشن میشوند زیرا در هنگام استارت کامپیوتر خودرو کامل موارد را بررسی میکند تا از سالم بودن تمام اجزائ اطمینان حاصل نماید البته اگر در خودروی شما ایرادی وجود داشته باشد چراغ مربوط به آن جزء روشن شده ونیازمند بررسی و پیگری است اما مهم ترین چراغ های روشن عبارتند از: چراغ روغن، چراغ فشار روغن و چراغ چک موتور. در این میان، شاید چراغ چک موتور از همه چراغ‌ها مهم‌تر باشد چون روشن شدن آن می‌تواند معانی زیادی داشته باشد.

لرزش بدنه رنو مگان

زمانی که با خودرو مگان در حال رانندگی هستید باید خودرو عاری از هر گونه لرزش و ریپ زدن باشد و در غیر این صورت ، نشان دهنده وجود مشکل جدی است از جمله این مشکل میتوان به اشاره که شاید  شمع‌ها خوب کار نمی‌کنند، لوله‌های بنزین گرفته‌اند ، فیلتر بنزین کثیف شده است و باید برای رفع ایراد حتما به تعمیرگاه تخصصی مگان مراجعه نمایید تا بصورت تخصصی عیب یابی صورت گیرد و خودروی شما سریع رفع ایراد گردد 

البته برای جلوگیری از این مشکل باید موارد مصرفی و سرویس های دوره ای در اسرع وقت انجام گیرد یعنی تعویض روغن و تسمه ها در زمان دقیق و درست تعویض شوند

سر و صدای زیاد مگان

یکی دیگر از علائم خرابی موتور مگان ، شنیدن سرو صدا از موتور است که این صدا میتواند بعلت ایجاد ناک یا عمل احتراق سوخت زودتر از موعد ایجاد شود این مشکل زمانی ایجاد میشود که پیستون آسیب جدی دیده باشد. 

اگر هنگام تعویض دنده صدای ساییدگی می‌شنوید، شاید وقت آن باشد که قطعاتی از گیربکس را تعویض کنید.

البته اگر در مورد صدای ایجاد شده و محل دقیق آن شک و تردید داشتید باید حتما به تعمیرگاه تخصصی مگان مراجعه نمایید که بتوانند دقیق تر برای شما عیب یابی کنند

عدم کشش رنو مگان در سر بالایی

زمانی که فیلتربنزین دچار گرفتگی میشود خودرو مگان در سراشیبی دچار مشکل میشود زیرا کار اصلی فیلتر بنزین گرفتن ضایعات بنزین است و بمرور زمان دچار آلودگی شده و عبور بنزین را مختل میکند در این هنگام باید پمپ بنزین شدیدتر کار کند و بنزین کافی را به موتور مگان انتقال دهد.

هنگامی که موتور به سوخت بیشتری نیاز دارد، مانند مواقعی که از سراشیبی تپه بالا می‌روید، ممکن است سوخت کافی به موتور نرسد تا کار به خوبی انجام شود. بهتر است در اولین فرصت فشار بنزین خودرو خودتان را چک کنید. تعویض فیلتر به تنهایی کفایت نمی‌کند، بهتر است ببینید چه چیزی مسیر را مسدود کرده است. ممکن است آلودگی های بنزین در باک رسوب کرده باشند.

بوی بد و سوختگی

از دیگر علائم که نیاز است به تعمیرگاه مگان مراجعه نمایید وجود بوی بد در داخل کابین است گازهایی که از اگزوز خودروها خارج می‌شوند، حاوی موادی سمی نظیر منواکسید کربن هستند، بنابراین اگر در داخل کابین، بوی دود اگزوز به مشام می‌رسد، بهتر است پیاده شوید و ایراد را برطرف کنید.

روئیت دود غیر معمول از اگزوز مگان

وجود دود رنگی در اگزوز میتواند نشان دهند خرابی و ایراد در موتور باشد دود آبی نشان دهند قاطی شدن روغن با بنزین در حال سوختن در موتور است البته می‌توانید مرتب روغن سر ریز کنید تا واشر سرسیلندر نسوزد. دود سفید نشانه این است که آب یا ضد یخ موجود در رادیاتور با بنزین مخلوط شده است. در این مورد هم می‌توانید باز اضافه کردن آب یا ضد یخ به رادیاتور، از جوش آوردن موتور جلوگیری کنید.

سرویس دوره ای در تعمیرگاه تخصصی مگان

تعمیرگاه تخصصی مگان علاوه بر تعمیرات و خدمات برق مگان، خدمات انجام سرویس دوره ای مگان را در این مرکز انجام میدهد. سرویس دوره ای شامل موارد متنوعی است در خودرو مگان علاوه بر انجام تعویضات لازم است که قسمت های مختلف خودرو بازبینی و چک شود در ادامه به معرفی این موارد پرداخته میشود.

سرویس دوره ای  درتعمیرگاه مگان

تعویض روغن موتور

تعویض فیلتر روغن

تعویض فیلتر هوا

تعویض فیلتر تهویه

تعویض روغن گیربکس

تعویض ضدیخ

تعویض لنت ترمز مگان

تعویض شمع مگان

تعویض روغن ترمز

تعویض تیغه برف پاکن

تعویض لامپ های سوخته

تعویض و رفع ایرادات خودروی مگان

تعمیرگاه تخصصی مگان علاوه بر خدمات تعویض سرویس دوره ای خدمات بررسی و چک کردن دوره ای در این تعمیرگاه انجام میشود . در نظر داشته باشید زمانی که از طول عمر یک خودرو میگذرد علاوه به بررسی و سرویس های تعویض لازم است سایر قسمت اصلی بررس  وچک شود زیرا بسیاری از قطعات در اثر گذر زمان دچار استهلاک و خرابی میشود پس لازم است که در سرویس های دوره ای این قطعات چک شود تا بر ایمنی و کارایی خودرو اطمینان حاصل شود با توجه به اینکه خودرو مگان یکی از خودروهای خارجی و حساس است این چکاپ باید در مراکز و تعمیرگاه تخصصی مگان انجام شود.

تعویض رفع ایراد کولر مگان

شارژ گاز کولر

تعویض کیت تسمه تایم

تعویض کیت تسمه دینام

تعویض نمدی پشت موتور و زیر شیشه جلو

تعمیر اهرم ترمز دستی

رفع ایراد Electronic Fault

رفع ایراد Check Gerabox

رفع ایراد Check Airbag

رفع ایراد Steering Fault

رفع ایراد Cold Loop

رفع ایراد Chek Abs

رفع ایراد Chek Door

تعمیر سیم کشی

تعمیر ecu موتور

تعمیر و یا تعریف کارت سوئیچ

تعمیر uch

تعمیر قفل فرمان مگان

تعمیر سیم کشی

تعمیر پمپ بنزین و آمپر بنزین