تعمیرگاه صافکاری نقاشی

تعمیرگاه صافکاری نقاشی

میدان رسالت،انتهای خیابان نیروی دریایی، جنب بانک سپه، پلاک 134، چهارمین تعمیرگاه

تعمیرگاه صافکاری نقاشی فورکی کلینیک

در زندگی مدرن امروزی هر خانه ای دارای یک خودرو و وسیله ی نقلیه برای انجام امورات روزمره خود می باشند بطوریکه با نبود وسیله ی نقلیه، بسیاری از کارهای روزمره مختل می شود . خودرو ها علاوه بر اینکه وسیله ای بسیار حیاتی برای کمک حال افراد می باشند برای بسیاری از افراد وسیله ای برای کسب در آمد هستند.

در هر صورت این وسیله ی پر اهمیت با هر کارکردی ، در طول استفاده ممکن است در اثر تصادف ، ضربه و… بدنه ی آن دچار آسیب شود و از زیبایی ظاهرش کاسته شود و این عامل باعث افت کیفیت و زیبایی ظاهری خودرو تان می شود و اینگونه است که نیاز به تعمیرگاه صافکاری نقاشی پیدا میکنید .در واقع همه ما زیبایی هر وسیله ای را که استفاده می کنیم بسیار برایمان مهم است، حال خودرو که جزء وسایل گران قیمت و حتی امروزه یک سرمایه هم به حساب می آید ،بسیار با اهمیت است. در اینجا به شناخت بیشتر تعمیرگاه صافکاری نقاشی حرفه ای خواهیم پرداخت.

تعمیرگاه تخصصی فورکی با بکارگیری کادری متخصص و مجرب در زمینه صافکار نقاشی خودروهای خارجی آماده ارائه خدمات صافکاری نقاشی تضمینی میباشد . تعمیرگاه رنو یا همون تعمیرگاه تخصصی فورکی آماده ارائه کلیه خدمات مورد نظر برای رنو می باشد. با ما در تماس باشید

تعمیرگاه صافکاری نقاشی

تعمیرگاه صافکاری نقاشی فورکی کلینیک

بدنه ی خودرو ها ممکن است در اثر عوامل مختلف مانند: افتادن و برخودر اجسام سنگین ، تصادف و عوامل دیگر دچار آسیب و رنگ رفتگی شوند . این حوادث مطمئنن در طول استفاده از خودرو برای یک بار هم که شده برای همه ما پیش آمده است در این مواقع تعمیرگاه صافکاری نقاشی با تخصص بالای خود در زمینه ی بازسازی و زیبایی بدنه وارد عمل می شوند ، در واقع تعمیرگاه صافکاری نقاشی، همانطور که مشخص است به صافکاری بدنه آسیب دیده و در صورت آسیب دیدن رنگ به نقاشی آن می پردازد.

اما آیا می توان خودرو خود را در صورت آسیب دیدگی به هر تعمیر گاهی سپرد؟

خیر ، در هنگام تصادف ممکن است قسمت های مختلف بدنه خودرو مانند: کاپوت، جلوبندی خودرو ، در، سقف ، شاسی و … آسیب ببیند و در صورت حرفه ای نبودن تعمیرکاران آسیب های جدی تری به خودرو و قسمت فنی آن وارد می کنند. در واقع با توجه به قسمت های مختلف خودرو و میزان آسیب دیدگی آن ممکن است قسمت های فنی که مربوط به آن قسمت خودرو می باشد نیز آسیب دیده باشند و تعمیر کاران باید با تخصص بالای خود در صورت نیاز قطعاتی را تعمیر و تعویض نمایند یا فقط به صافکاری و در صورت نیاز به نقاشی خودرو  بپردازند. پس باید که گفت انجام این کار نیاز به افراد متخصص در زمینه نقاشی و صافکاری دارد در واقع هم باید هنر بالایی داشته باشند و هم دانش فنی شان در زمینه خودرو سازی بالا باشد تا بتوانند خودرویی بی نقص و با زیبایی قبل تحویل مشتری دهند در واقع صافکاری ونقاشی نوعی هنر است . که در قسمت پایین بطور دقیق آن را توضیح خواهیم داد:

عملیات صافکاریدر تعمیرگاه صافکاری نقاشی ،عملیات صافکاری چه نوع عملیاتی است؟

به عملیاتی که برای تعمیر قسمت های آسیب دیده بدنه خودرو انجام می دهند صافکاری میگویند. در واقع در تعمیرگاه به روش های مختلف و با استفاده از ابزارات و دستگاه های مختلف به تعمیر موج ها ، بر آمدگی ها یا فرو رفتگی هایی که بر روی بدنه خودرو در اثر تصادف ، ضربات و دیگر عوامل وارده شده است می پردازند و این عملیات را صافکاری می گویند .

عملیات نقاشیدر تعمیرگاه صافکاری و نقاشی ،عملیات نقاشی چه نوع عملیاتی می باشد؟

بعد از انجام عملیات صافکاری و از بین بردن و صاف نمودن برآمدگی ها و فرورفتگی ها با توجه به این که اگر رنگ بدنه خودرو دچار آسیب و ریزش شده باشد نوبت به نقاشی می رسد . نقاشی کار بسیار حرفه ای است که انجام درست آن به طوری که با رنگ ماشین تفاوتی نداشته باشد بسیار مهم است و زیبایی و کیفیت کار را بطور چشمگیر افزایش می دهد. نقاشی با توجه به شکل آسیب دیدگی در خودرو به شکل های :

  1.  نقاشی کامل
  2. نقاشی بخشی از خودرو
  3. لکه گیری
  4. احیا کردن انجام می گیرد.
تعمیرگاه صافکاری نقاشی

انواع روش های صافکاری خودرو در فورکی کلینیک

همانطور که می دانید شدت آسیب دیدگی خودرو متفاوت می باشد پس با توجه به این موضوع در تعمیرگاه صافکاری و نقاشی از روش های مختلفی استفاده می کنند. صافکار با توجه به شرایط خودرو باید تصمیم بگیرد از چه روشی برای صافکاری استفاده نماید تا بتواند خودرویی بدون نقص را تحویل مشتری خود دهد. در قسمت پایین به معرفی آن ها خواهیم پرداخت:

1

صافکاری بدون رنگ

اگر شدت آسیب دیدگی خودرو زیاد نباشد و در واقع به رنگ بدنه خودرو آسیبی وارد نشده باشد از این روش استفاده می شود. که خود دارای چندین روش برای اجرای آن می باشد. در این روش از بدون استفاده از رنگ به صافکاری می پردازند و اینگونه قیمت خودرو افت نمی یابد .
2

صافکاری با رنگ

همانطور که اشاره نمودیم در صورت آسیب دیدگی بسیار زیاد خودرو به رنگ خودرو نیز آسیب وارد می شود. پس در صورتی که بعد از اینکه قسمت مورد نظر را صاف نمودن ، خودرو دچار ریزش رنگ و آسیب دیدگی رنگ شده باشد به رنگ کردن آن قسمت خواهند پرداخت تا به نتیجه مورد نظر دست یابند
3

صافکاری با مکش

یکی از روش های مورد استفاده در صافکاری بدون رنگ ، صافکاری با مکش است . در این روش از یک دستگاه با نام وکیوم استفاده می کنند این دستگاه با قابلیت مکندگی خود و ایجاد خلاء قسمت آسیب دیده را صاف میکند .

4

صافکاری با استفاده از لیزر

با پیشرفت تکنولوژی در تمامی زمینه ها و همچنین تعمیرگاه صافکاری و نقاشی، باعث شده که افراد بتوانند از لیزر برای صافکاری استفاده کنند برای انجام این کار دستگاه های مخصوص وجود دارند. با کمک این دستگاه ها می توان قسمت بدنه دستگاه را تعمیر نمود.
5

صافکاری با میله

یکی دیگر از روش های صافکاری که در تعمیر گاه صافکاری و نقاشی استفاده می شود ، صافکاری با میله است. این روش نیز جزء صافکاری بدون رنگ می باشد . در این روش از میله های pdr که دارای استحکام مناسب می باشند استفاده می شود و می توان آسیب دیدگی های جزئی را تعمیر نمود.
6

صافکاری با استفاده از چسب حرارتی

در این روش همانگونه که مشخص است از یک چسب حرارتی مخصوص استفاده میکنند . به این صورت که چسب را بر روی قسمتی که دچار آسیب دیدگی و فرورفتگی شده است تزریق می نمایند و سپس با استفاده از نیرو و فشار در جهت مخالف فرورفتگی به تعمیر خودرو می پردازند . این روش یک روش جدید می باشد.
7

صافکاری با دستگاه مغناطیسی

این روش در واقع روشی بسیار مناسب می باشد چون نیازی به وارد کردن ضربه نمی باشد . در صافکاری با دستگاه مغناطیسی ، با میدان مغناطیسی باعث درگیری قسمت آسیب دیده می شود و اینگونه قسمت فرورفته بحالت اولیه باز میگردد و بسیار کم پیش می آید که نیاز به کوچکترین ضربه داشته باشد.

تعمیرگاه صافکاری نقاشی

 یک تعمیرگاه صافکاری و نقاشی خوب باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

  • یک تعمیرگاه زمانی به بهترین تعمیرگاه صافکاری نقاشی تبدیل می شود که بتواند ارتباط مناسب با مشتریان خود داشته و مهارت بالا و تخصصی در زمینه کاری خود داشته باشد بگونه ای که بعد از تحویل خودرو نتوان تشخیص داد که خودرو دچار آسیب شده و دوباره تعمیر شده است.
  • تا حد امکان سعی دارد از صافکاری بدن رنگ استفاده نماید تا از افت قیمت خودرو جلوگیری کند
  • یک صافکار خوب باید با تجربه باشد و نوع آسیب را براحتی تشخیص داده و با توجه به آن با روش مناسب به تعمیر و ترمیم خودرو شما نماید.
  • یک تعمیرگاه صافکاری و نقاشی حرفه ای باید در صورت نیاز خودرو به تعمیر، تعویض و یا رنگ از بهترین قطعات و رنگ استفاده کرده که دارای استاندارد باشند .
  • منصف باشد و بدنبال هزینه هنگفت برای کار خود نباشد.

هزینه ی صافکاری نقاشی خودرو ها در تعمیرگاه صافکاری نقاشی

انجام عملیات صافکاری بگونه ای نمی باشد که بتوان برای آن قیمت ثابتی تعیین نمود و هزینه تعمیر یک خودرو به عوامل مختلفی مانند میزان آسیب دیدگی ، مدل خودرو ، نحوه تعمیر ، نوع دستگاه استفاده شده و … دارد. صدر در صد خودرویی که نیاز به تعویض قطعه دارد و میزان آسیب دیدگی آن بیشتر است نیاز به هزینه بیشتری دارد.

کلام آخر

تعمیرگاه صافکاری نقاشی یکی از ضروریات برای تعمیرات خودرو ها می باشد که با افزایش روز به روز خودروها و همچنین افزایش میزان تصادف ها به اهمیت این حرفه افزوده می شود. انجام تعمیرات صافکاری نقاشی را که یک هنر نیز محسوب می شود باید به افراد ماهر کار بلد سپرد تا با مهارت خود به تشخیص و تعمیر خودرو به بهترین نحو پرداخت.