اخبار تصادفی

خودروی پلاک نشده نخرید . اینکه ما همیشه به دنبال قیمت پایین تر هستیم قطعا ممکنه این مورد ما را در چالش بزرگی قرار دهد ، در کلاهبرداری جدیدی که در بازار خودرو به وجود آمده، کلاهبرداران مدعی هستند که خودروشان در کارخانه موجود است و میتوانید با مقدار بسیار پایینتری نسبت به قیمت اصلی از این افراد تهیه کنید ولی خب تمامی مبلغ پول را باید پرداخت کنید و قول تحویل دو روزه به شما می دهند، اما در واقع خودرویی به دست شما نخواهد رسید و در واقع کلاه شما برداشته شده است.

 به نقل از تسنیم، این روزها بازار خودرو دچار رکود می باشد و به همین دلیل برخی افراد سودجو با تبلیغات غیر واقعی مردم را در دام خود می اندازند  و سود بالایی را از آن خود میکنند . به عنوان مثال دنا را با قیمت 240 میلیون تومان به فروش میرسانند در صورتی که قیمت اصلی این خودرو 264 میلیون تومان است.

خودروی پلاک نشده نخرید

 

علاوه بر این تعدادی از محتکران خودرو هم به امید سود بالا هنوز آماری از محصولات احتکاری خود اعلام نکرده اند و با انتشار آگهی های فروش در صدد کسب سود بالاتر هستند. این محتکران در این تبلیغات مدعی هستند خودروها را ارزان تر از بازار می فروشند، البته خریدار باید با پرداخت تمام هزینه خودرو خودروهای بدون پلاک را از آنها تحویل بگیرند.

[mkd_separator type=”full-width” border_style=”dotted” thickness=”7″]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.