ماشین جوش اورد چه کنیم ؟

ماشین جوش اورد چه کنیم ؟

ماشین جوش اورد چه کنیم ؟

خب میرسیم به این ماجرا که ممکنه برا هر کدوم از ماها زمان رانندگی اتفاق بیفته و اون هم جوش اوردن ماشینه . از این قضیه به راحتی نمیشه گذشت و صد البته اینکه بسیار موضوع مهمی هم هست . حالا تو این بخش برای شما مورادی رو لیست میکنیم که بتونید در زمان جوش اوردن خودروی شخصیتون بهترین عملکرد رو داشته باشید .

انجام این موارد توصیه میشه :

خاموش نکردن ماشین
1- زمانی که دیدی فرصت مناسبه و میتونی یه جایی توفق کنی در کاپوتو و بعد درب موتور رو باز کنی که موتور یه هوایی بخوره و خنک شه ، این هم یادت باشه که ابدا ماشین رو نباید خاموش کنی .

روشن کردن بخاری
2- مورد دوم شاید یه ذره برات عجیب باشه اما خب کارسازه و اونم اینه که بخاری ماشینو روشن کنی . زمانی که اینکارو انجام بدی گرمای موتور به کابین ماشین منتقل میشه که باز هم باعث خنک شدن موتور میشه.

ریختن اب روی رادیاتور
3- سعی کن همیشه تو صندوق عقب ماشین بطری ابی داشته باشی که اینجا مخصوصا بدرد میخوره . زمانی که ماشین جوش اورد بطری رو بردار و اب بریز رو رادیاتور . این هم باعث خنک شدن دمای ماشین میشه.

باز کردن رادیاتور
4- بعد از اینکه کمی صبر کردی تا ماشین خنک بشه ، در رادیاتور رو بردار و اب بریز داخل رادیاتور که اب خنکی که داری داخل رادیاتور به جریان بیفته و از داغی ماشینت کم کنه.

حالا دیدی چقد راحت بود ، با همین چهار تا کار میتونی دمای ماشینتو کم کنی و در اولین فرصت به اولین تعمیرگاهی که تو ذهنته (تعمیرگاه تخصصی فورکی) برسونی.

هر چی شد ما هستیم ، نگران هیچی نباش، فقط کافیه با ما تماس بگیری.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.