مقایسه پژو 207 با ساندرو

مقایسه پژو 207 با ساندرو

مقایسه پژو 207 با ساندرو

ما اینجا با دو خودرویی مواجه هستیم که داخل ایران طرفداران زیادی برای خودشون دارن و خب قاعدتا برای انتخابشون باید موارد زیادی رو بررسی کرد تا به نتیجه نهایی رسید. تو این بخش ما اومدیم و این دو خودرو رو با هم مقایسه کردیم ، ممکنه بگین چه مقایسه ای هست اخه این دوتا اصلا شبیه هم نیستن ولی در اصل شبهات هایی بسیاری با هم دارن که باعث این مقایسه شده. حالا میخوایم بپردازیم به مقایسه پژو 207 با ساندرو.

با تعمیرگاه تخصصی فورکی همراه باشید.

ساندرو دارای ویژگی های خوب و کم نظیری در بین رقبای خود کی باشد که تونسته خودشو در بین طرفدارا عزیز کنه ، ویژگی هایی مثل کیفیت بالای ساخت، سواری عالی، طراحی خوب و … . میشه گفت الان تو بازار یکی از بهترین خودروهای هاچبکی هست که وجود دارد .

ساندرو

پژو 207 هم نیز طرفدارای خودشو داره اما خب یابد اینو بگیم خودرویی که 2015 توقف تولید شده و تو ایران هنوز هم داره تولید میشه یکی از ویژگی هایی هست که فقط تو ایران پیدا میشه. 207 به طور کل ماشین زیاد محبوبی نیست در خارج ایران. یکی از مواردی که نسبت به ساندرو کمتر داره جادارای این ماشینه که تو بخش سرنسنان و فضای داخلی کابین بسیار ضعیف عمل کرده و همین طور سر و صداهایی که از کابین شنیده میشه البته که بسیار هم به کیفیت مونتاژ بستگی داره اما خب نمیشه اینارو نادیده گرفت. ویژگی های مثبت این خودرو هم میشه به طراحی صفحه کیلومتر ، طراحی چراغ های جذابش، طراحی جذاب و جوان پسند، خداکثر سرعتش نسبت به ساندرو و همینطور مقدار مصرف سوختش

پژو 207
یه مقایسه کوچیکی انجام دادیم برای این دو خودرو که تو جدول زیر میتونید ببینید. برای بهتر دیده شدن روی عکس کلیک کنید
مقایسه پژو 207 با ساندرو

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.