تعمیرگاه موتور برلیانس

کلیه تعمیرگاه‌ موتور برلیانس، خدمات مختلف و گسترده‌ای برای مشتریان خود به ارائه می‌گذارند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند مشکل پیش آمده برای موتور برلیانس را به صورت کاملاً حرفه‌ای برطرف نمایند.

اگر می‌پرسید که چه نوع خدماتی در این تعمیرگاه‌ فورکی برای برلیانس صورت می‌گیرد باید بگوییم که در این تعمیرگاه‌ها خدمات مختلفی از جمله تعویض روغن موتور، فیلتر هوا و روغن، تعویض شمع‌ها، چک کردن دیسک، صفحه، لنت و لاستیک‌ها، تعویض لامپ‌ها، ضد یخ و غیره انجام می‌شود.

البته که این خدمات فقط به این موارد ختم نمی‌شود و تعمیرات اساسی‌تری صورت می‌پذیرد که به عنوان مثال تعمیرات موتور به صورت حرفه‌ای و رفع نمودن انواع ایرادات موتور برلیانس توسط افراد کاملاً خبره و با تجربه انجام می‌شود که با خیالی آسوده می‌توانید موتور برلیانس خود را به دست این افراد بسپارید.

همچنین خدمات گسترده‌ دیگری که این تعمیرگاه‌ها ارائه می‌دهند عبارت است از:

  • تعمیرات برقی خودروها و سیستم تعلیق صافکاری و همین طور نقاشی
  • تعویض روغن گیربکس
  • تعمیر و رفع نمودن صدای ستون فرمان، رفع نمودن صدای جلوبندی، رفع صدای جعبه فرمان و غیره

 

موتور برلیانس

امروزه خودرو‌های برلیانس محبوبیت چشم گیری در بین افراد مختلف پیدا کرده است که البته از حق نگذریم خودرو‌های بسیار خوبی نیز هستند.

در مورد این خودروها باید بگوییم که آن‌ها یک سدان شهری با موتور 4 سیلندر دارند که حجم این موتور‌ها 1498 است.

موتور برلیانس به قدری قدرتمند است که تنها قدرت خروجی این موتور با 103 اسب بخار در 5800 دور برابری می‌کند.

همچنین این موتورها همانند یک قلب در خودروهای برلیانس به شمار می‌روند که البته اگر مشکلی برای این قلب پیش بی‌آید، ممکن است عملکرد خود را از دست بدهد و کلیه اجزای خودرو را به دردسر بی‌اندازد و مشکلات زیادی به وجود آورد.

به همین خاطر توجه ویژه‌ای به موتور این خودروها داده می‌شود و اگر دچار خرابی شوند، توسط افراد کاملاً حرفه ای تعمیر می‌شوند.

 

تعمیرگاه موتور برلیانس در تهران

همان‌طور که می‌دانید در شهر تهران، چندین تعمیرگاه موتور برلیانس به صورت حرفه‌ای و کاملاً تخصصی وجود دارد که برخی از آن‌ها امکانات بسیار فوق‌العاده‌ای در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

به عنوان مثال برخی از این تعمیرگاه‌ برلیانس این امکان را به مشتریان خود می‌دهند که بدون حضور خود شخص، خودرو را از محلی که قرار دارد به تعمیرگاه انتقال می‌دهند و بعد از انجام تعمیرات لازم خودرو را به محلی که قرار داشت بر می‌گردانند.

همین امر موجب شده است تا بسیاری از افراد مخصوصاً افرادی که وقت کافی برای بردن خودروی خود به تعمیرگاه را ندارند شیفته این خدمات شوند.

همچنین به این نکته توجه داشته باشید که تعمیرگاه موتور برلیانس در شهر تهران زیاد نیست و حتما لازم است مکانی را انتخاب کنید که هم به شما نزدیک باشد و هم افراد با تجربه در آن حضور داشته باشند تا بتوانید با خیالی راحت خودروتان را جهت تعمیر به آن‌ها بسپارید.

 

علائم خرابی موتور برلیانس

کاملاً مشخص است که موتور برلیانس یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش خودروها محسوب می‌شود و این موتورها که مانند یک قلب تپنده در خودروها هستند، اگر دچار خرابی شوند کلیه اجزای خودرو دچار عیب می‌شود.

از طرفی این موتورها درست مانند یک قلب حساس‌اند، چرا که اجزای آن‌ها بسیار پیچیده است و اگر به درستی از آن‌ها مراقبت نشود مشکلات زیادی برای خودرو به وجود می‌آورد.

به عنوان مثال از جمله مشکلاتی که ممکن است به وجود آید مشکلاتی همچون روغن سوزی خودرو، سوختن واشر سرسیلندر، از کار افتادگی دینام، خام سوزی و غیره می‌باشد.

در این بین اگر می‌خواهید از این مشکلات ناخوشایند جلوگیری نمایید تنها کافی است علائم خرابی موتور را تشخیص دهید.

اگر علائم خرابی آن را نمی‌دانید نگران نباشید، چرا که ما این علائم را به صورت تیتروار برای شما عزیزان در این مطلب قرار داده‌ایم که می‌توانید از این اطلاعات استفاده کنید.

از جمله علائم خرابی موتور برلیانس عبارت است از:

  • اولین علل تشخیص خرابی موتور روشن بودن چراغ‌های هشدار دهنده خودرو است و ممکن است نشان دهنده کاهش توان موتور خودرو باشد.
  • دومین نشانه لرزش‌های عجیب خودرو در هنگام رانندگی است.

معمولاً کلیه خودروها اگر از موتور سالمی برخوردار باشند در هنگام رانندگی هیچ گونه لرزشی ندارند و نرم آرام کار می‌کنند، اما اگر لرزشی حس کردید احتمالا مشکل از موتور خودرو است.

  • سومین نشانه تولید سر و صدای زیاد از موتور خودرو است و باید بدانید که یک مشکل کاملاً جدی به شمار می‌رود.
  • چهارمین نشانه نداشتن هیچ گونه کشش خودرو در هنگام گذر در سر بالایی‌ها است که به اصطلاحی خودرو در هنگام بالا رفتن از سرا شیبی‌ها به شدت زور می‌زند.
  • پنجمین علائم خرابی خودرو مربوط به بوی بد و یا سوختگی از خودرو است که حتماً باید به این مورد رسیدگی کرد.

اگر هر یک از علائم بالا در خودروی خود مشاهده کردید، توصیه می‌کنیم که هر چه زودتر به تعمیرگاه موتور برلیانس در تهران مراجعه نمایید و از مشکلات جدی تری که امکان دارد برای خودرو تان به وجود آید جلوگیری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.