قرعه کشی محصولات سایپا فردا آغاز می شود. همانطوری که برنامه ریزی شده بود فردا، یعنی روز یکشنبه 1 شهریور ماه 1399 مراسم قرعه کشی برای منتخبان مجاز به ثبت نام نهایی انجام خواهد شد. قبلا طرح پیش فروش دو خودروی کوئیک اس و ساینا در تاریخ 25 مرداد ماه انجام شده بود.

در طرح ذکر شده ، کوییک اس با پیش پرداخت ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و موعد شهریور و مهر ۱۴۰۰ و خودروی ساینا اس با پیش‌پرداخت ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و موعد تحویل شهریور و مهر ۱۴۰۰ عرضه شده بود. در این طرح نیز مانند طرح های قبلی محدودیت‌هایی از قبیل محدودیت کد ملی، داشتن گواهینامه رانندگی، عدم امکان صلح و فروش وکالتی، عدم ثبت‌نام و صدور فاکتور از سایپا و ایران‌خودرو در ۴۸ ماه گذشته، نداشتن پلاک فعال و همخوانی شماره حساب، شماره شبا و شماره کارت بانکی درنظر گرفته شده است.

قرعه کشی محصولات سایپا

کسانی که منخب شناخته می شوند در برخی از طرح ها نمیتوانند شرکت کنند مانند: طرح‌های فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید محصولات سایپا و ایران‌خودرو . همچنین متقاضیانی که در خرداد و تیرماه سال جاری جهت شرکت در روش فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده و منتخب نشده‌اند، نیاز به دریافت کد کاربری و کلمه عبور ندارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.