مقایسه مگان با زانتیا

l’hk

مقایسه مگان با زانتیا

بریم سراغ دو تا ماشین که هم از لحاظ ظاهری هم از لحاظ کیفی حرف برای گفتن زیاد دارن. دو تا ماشین فرانسوی که زمانی که به ایران وارد شدن خیلی سر و صدا کردن و تونستن برای خودشون کلی فروش داشته باشن یکی مگان که یکی از بهترین محصولات کمپانی رنو هستش و کماکان پر طرفدار و ماشین بعدی زانتیا محصول شرکت فرانسوی سیتروئن .مقایسه مگان با زانتیا

با تعمیرگاه تخصصی فورکی همراه باشید.

قطعا داریم راجع به یکی از بهترین های وارداتی ایران صحبت میکنیم، مگان محصول کمپانی فرانسوی رنو. از نظر طراحی که باید بگیم چون شکل ساده ای داره خب قاعدتا طرفدار هم زیاد پیدا میکنه، کابین داخلی ساده مثل داشبورد و کنسول و فرمان که با استفاده از جنس پلاستیک عالی و عدم بروز خشک شدگی و ترک طراحی شده. البته تو زمان خودش خیلی گل کرد و کماکان هم به همین منوال داره پیش میره مخصوصا در مقایسه با رقبایی که تو زمان خودش داشت مثل زانتیا، ماکسیما و مزدا 3 که تونست بازار خوبی برای خودش بگیره و خب تو بازار دست دوم هم بهتر عمل کرد نمونش رو تو سطح شهر میتونیم ببینیم. سواری مگان با توجه به نظراتی که داده شده خیلی خوب گزارش شده و تو پستی و بلندی ها عملکرد خوبی رو تو سیستم تعلیق برای شما فراهم میکنه.
از جمله ویژگی های مثبت این خودرو میشه به 2 عدد ایربگ (البته در مدل فول این ماشین 6 ایربگ)، دکمه استارت، سيستم تهويه اتوماتيک، روشن و خاموش شدن اتوماتيک چراغ‌های جلو اشاره کرد

تعمیرگاه رنو

دومین ماشین فرانسوی که محصول کمپانی سیتروئن هست رو معرفی میکنیم به نام زانتیا. شاید زمانی که اولین بار این ماشین رو در سال 1381 تو خیابون دیدین گفتین اووووووه عجب ماشین باحالیه، خب درست هم گفتین واقعا از لحاظ ظاهری ماشین قابل توجهی بوده و هست حتی الان. یکی از ویژگی هایی که این خودرو حذاب تر کرد قابلیت تنظیم ارتفاعش بود و همینطور حرکت روی سه چرخش، واقعا جذاب بود. جنس کابین داخلی این ماشین از پلاستیک و پارچه با کیفیت بوده و در مدت طولانی دچار مشکل نمیشد. یکی از ضعف هایی که زانتیا داشت گرفتن نمره بسیار ضعیف در ازمایش تست ایمنی بود که از 5 نمره 1 رو به خودش اختصاص داد. یکی دیگه از ایرادات این ماشین هزینه تعمیرات بالای قطعات بود که خب موضوع کمی هم نیست.
از ویژگی بارز رانتیا میشه به 2 عدد ایربگ، قابلیت تنظیم ارتفاع، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، شیشه‌های بالابر برقی جلو و عقب، آینه‌های برقی به همراه گرمکن اشاره کرد.

زانتیا
یه مقایسه کوچیکی انجام دادیم برای این دو خودرو که تو جدول زیر میتونید ببینید. برای بهتر دیده شدن روی عکس کلیک کنید
مقایسه مگان با زانتیا

مگان یا زانتیا ؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.